Saturday 14 February 2009

Digital art





13 comments :

Lavinia Ștefan-Filip said...

Nr.2 - Aur( superba )
Nr.3 - Argint si
Restul - Bronz.
Fiecare are "ceva"-ul ei, dar asta e podiumul meu. :)

Adrian Petrisor said...

Cam asa e si podiumul meu :) mersi mult de tot !!! :)

Dungha said...

frumos lucrat!

Unknown said...

bistrita number one!!!!:))..frumos sa o vad asa.

Lavana said...

Minunate!

Antonio Turi-Immagini said...

Very beautiful images. You have a lot of imagination, and I think that is one thing for a photographer! Bravo, see you soon ... Antonio.

marius grozea said...

excelent lucrat!

Anonymous said...

sublim

Aretusa said...

Geniales!!!!!!!!!!1

ARIPI DE FLUTURE said...

superbe pozele, se vede ca esti as in photoshop, am invatat si eu la facultate sa lucrez in program, dar foarte putin:)mi s-a parut destul de greu:)) bravo

Adrian Petrisor said...

Va multumesc mult de tot !!!
Thank you so much !!! :)

Agnieszka Dąbrowska said...

Effective!!! How are you doing such great pictures? :-)

Anonymous said...

En evolución hacia el amor... buena secuencia... mas no dejes de lado tu otro aspecto fotográfico... tienes un gran potencial espero no lo desperdicies...
Gracias por tus palabras, me alegró verte y leerte :)
Cordiales saludos

Evoluţie faţă de dragoste ... bine şirul ... dar nu uitaţi un alt aspect al următoarea fotografie ... Sper că va avea un mare potenţial de deşeuri nu ...
Vă mulţumesc pentru cuvintele tale, am fost bucuros să văd şi citesc:)
Cu respect