Saturday 20 February 2010

ATV Testing












13 comments :

Cristian Ion said...

foarte reuşită serie ... un plus pentru 6, 7 şi 12 ... felicitări

Unknown said...

reusit panning in 7 si 8..felicitari

agawphotography said...

very good dynamic shoots!

JaviZ said...

Nice series, Adrian!!! Love them all, but I specially like the blur movement!

Warmly,
Javier Echaiz

Victor Mihiş said...

cele cu fundalul neclar sunt de manual, excelente ca exemplu pentru subiecte în mişcare

Balaphoto said...

Good shots !!!Great blog!! Te felicito!!

http://balapertotarreu.blogspot.com

Frank

Adrian Petrisor said...

Thanks !!! :)

Alexandra Cel Mare said...

hmm...mi se face pofta numai uitandu-ma la ele! :) Sper ca nu te-ai rezumat doar la a le fotografia!? :P

pheideas said...

un exif ?
mi se pare mie, sau vad un ISO 400, poate 800, ca n-ai prea avut soare ? :)
oricum, felicitari, faine poze !

Adrian Petrisor said...

Soare absolut deloc, era dupa ora 5 si cerul innorat :) ISO 800

Anonymous said...

excelente! felicitari Adi !
ce frumos contrasteaza rosul pe fundalul tern.
nu vad prima imagine

reactoru' said...

Salut ! Am si eu o intrebare , de ce toti cei care vand un aparat foto second hand( nikon,canon)specifica cate cadre au tras cu ele ? apare uzura din cauza scuturarii de praf a senzorului sau ce se intampla?

Adrian Petrisor said...

Sal ! Fiecare aparat foto are garantat un nr.de cadre..al meu 50000. Dupa ce trece de acest nr de cadre, exista riscul sa se strice shutterul, care poate fi schimbat, dar e destul de scump :)