Wednesday 20 October 2010

Viata-n Maramu`








46 comments :

Alina. said...

Margelute albastrii :d

Călin J. said...

extraordinar... fara cuvinte.

Luis Gomez said...

Gorgeous images! What a pleasure to see them.

Eugen Viorel Photography said...

Superbe

CalinMirisan said...

chiar am ramas fara cuvinte!
ma-nclin!

romeo said...

O serie tare,tare faina!

Adrian Petrisor said...

Multumiri tuturor !!! :)

nicuh said...

excelente...sincer impresionat...cele bune!

Carmen said...

superbe! imi place foarte mult prima si cea cu batranica la geamul cu flori. o lume de poveste... parca faci o calatorie in timp cand privesti aceste fotografii. :)

Radu Lazar said...

Aia cu batrana ce curata dovlecii e superba.Foarte faine, vad ca ti-a placut Maramuresul.

fruentimmeret said...

Very nice photos, I am impressed!

Thanks for sharing

Greetings from Norway

Brosu Constantin said...

Excelente fotografiile, îmi aduc aminte de vacanţele petrecute cu bunicii mei!

PUNT 7 © said...

Extraordinarias!!!!!

Scott Law said...

Visiting this village with you was a real treat. Wonderful photos!

max said...

Vad ca te prind bine si povestile. Foarte deosebite fotografiile.
Spor!

Anonymous said...

Extraordinar!

ileana said...

felicitari maxime! te descurci bine si cu oamenii :)

Butch said...

Excellent. Really makes one appreciate what we have today in modern societies. Their lives may be harder but with simplicity comes innocence and happiness.

cipri said...

jos palaria !

superba seria !

amatamari© said...

When photography becomes art.
Really magnificent series!

B.B. said...

Udrea ar trebui sa te angajeze :))

Martina Cardemyr said...

Wonderful pictures with a lots of emotions.

JOAN GONZÁLEZ_MIRATGES said...

HELLO ADRIAN

UN BON REPOR...

SALUT
JOAN

Unknown said...

In a patra poza, parca batranica ar fi in tren :)
Tine-o tot asa ;)

Ilarion Moga said...

Impresionant!
Nu lipseste nimic ... e mirific!

Adrian Petrisor said...

Multumesc mult tuturor !!! Vad ca va plac si oamenii nu doar peisajele :))

Amalia said...

Adi in ce sat ai facut fotografiile ? Sunt superbe, eu nu sunt prea priceputa in arta fotografica dar imi place ceea ce vad la tine pe blog :).

Pchełka said...

true life..very sensitive and realistic pictures..I like it very much...b.rgds.

Adrian Petrisor said...

Thanks !
Amalia, sunt fcute-n satul Sacel.
Merci mult !!! Ma bucur :)

Luuuuuua said...

superba postare,batrinica din geam e minunata

ME said...

....... asa da portrete !!!

cred ca te descurci mai bine asa, cand nu iti propui sa realizezi portrete :)

felicitari

(zic asta pt ca, de fiecare data, am criticat potretele tale :) )

Yolanda Barker said...

Your images are stunning... This is a great blog!

If you feel like browsing, do check out mine. I'm a documentary film maker and I blog about what I find interesting, and inspiring. I think you might like it.

http://barkersbite.blogspot.com/

Peace,

Y

A do outro lado da xanela said...

WOW!

I have no words to explain how they make me feel... I can only say they are so powerfull and awesome.

GREAT job!

dana said...

WoW!O dubla surpriza!
E greu sa spun tot ce-mi trece prin minte cand privesc aceste fotografii. In primul rand nu am vazut fotografii mai reusite facute in Sacel.Toate imi plac. De fapt, imi plac este putin spus. Aceste fotografii mi-au adus aminte de locul unde m-am nascut si de fete care imi sunt inca atat de cunoscute.Pe unii ii stiu chiar si cum ii cheama, dar asta nu are importanta aici.

Am crescut alaturi si m-am jucat impreuna cu nepotii bunicutei din geam (e uimitor de neschimbata dupa atatia ani), m-am dat cu sania ierni de-a randul pe drumul pe care vine caruta la vale si batranica cu margele albastre ne vindea la magazin biscuiti sau eugenii cand veneam de la scoala. Si asta e doar o frantura din cate amintiri imi trezesc aceste poze.

Ar trebui sa mergi mai des pe la Sacel:)

Adrian Petrisor said...

Thanks !!!
Multumesc mult tuturor ! :)
Dana, ma bucur foarte tare ca-ti plac si ti-au starnit amintiri frumoase legate de acesti oameni superbi...cu siguranta am sa mai vizitez Sacelul, merita fiecare minut petrecut in acest sat si-n Maramures in general...sunt cei mai primitori si calzi oameni pe care i-am intalnit.

Alexander DeLarge said...

Oh god... I would love to do just that; travel all along the world with my camera and my unstoppable eye... you'll probably won't read this with so many comments, but whatever, I envy you sooo much. Greetings, Alex.

ARIPI DE FLUTURE said...

frumoase locuri

Eva said...

Maramuresul, ca si Delta Dunarii, e un loc magic! E primul pe lista mea de prioritati pentru la anu'! M-ai convins o data in plus, Adrian! Felicitari!
Cred ca te copleseste acel loc, nu-i asa?

kostas said...

Excellent work.

dodo said...

extraordinare fotografiile tale! si haz, si tandrete pentru oamenii astia simpli si minunati. multumiri de departe de tara ca ne-o readuci aproape!!!

Adrian Petrisor said...

Multumesc mult de tot !!!
Asa este Eva..un loc de care nu cred ca m-as satura.
Ma bucur ca v-au placut asa mult, nu ma asteptam la atat de multe comenatrii :)
Thank you Alexander ! Sure I read all the comments :D

Amelie said...

Nemaipomenit de expresiv!

Catalin said...

Frumoasa serie, de vis acele locuri! Astept sa ajung si eu....

Zojka-Licho said...

Old people are interesting! There is beauty behind their sight...

German Banchio said...

Wow... This series are perfect...

Anonymous said...

Thanks voyage of unearthing of the mammoth info. Undeniably tier apparatus! I chiefly do not deliberating on these but I thoughtfulness you did a in actuality beneficent burgling and I’m unfit some people conclusion the to a valid importance smooth and all