Tuesday 4 January 2011

The dark mist






Vatra Dornei vazuta de sus dupa apusul soarelui...

22 comments :

Silviu said...

Superbe ca intotdeauna. Prima imi place cel mai mult.

CalinMirisan said...

de nota 10+

Victor said...

iuui,... te-ai întors acasă, omule,... mi-o fost dor de-un "chip" de-al tău...
An Nou Fericit!

Lasse said...

Stunningly beautiful !!

Carla said...

HI Adrian,, you win.. the most beautiful images of winter I have seen. Carla

Matilda said...

Ti se taie respiratia , superbe !

Unknown said...

Primul este cel mai frumos... pentru mine.
Un An Nou Fericit!

Adrian Petrisor said...

Multumesc mult !!!

Madalina Dascalu said...

ce ceata faina..
plina de enigma si poveste parca

Se-cret said...

Excelente imagini.Și după părerea mea acestea sunt cele mai frumoase imagini de iarnă pe care le-am văzut în anul acesta.
PS:n-am văzut anul acesta iarnă pe „viu” numai in imagini :D

Elena said...

Bellisimas tomas! Una delicia contemplaarlas. Saludos Elena.

Unknown said...

foarte frumos ...

Silvia said...

e ca si cum am vazul locul in care trebuie sa ma aflu...superb,o stii deja

Pepe Broch said...

Preciosos paisajes nevados y un gran blog.
Un saludo.

Gabriela I said...

Absolut superbe!

Ela said...

Fotografii din unul din locurile mele preferate! Si cu un ceai cald, merg numai bine! :)
Superb! Sa mai mergi acolo... :D

JOAN GONZÁLEZ_MIRATGES said...

IS GUD...ADRIAN

SALUT
JOAN

Lola. said...

superbe privelisti :X

Adrian Petrisor said...

Multumesc mult tuturor !! Ma bucur ca va plac :)

Andrey Samolinov said...

Incredible beauty and expressiveness of landscapes and perfect execution
Bravo!

Noriyuki Koike said...

水墨画のような美しさ。
From Japan.

Ancuta Istrate said...

Bucovina mea...frumoasa