Tuesday, 4 January 2011

The dark mist






Vatra Dornei vazuta de sus dupa apusul soarelui...

22 comments :

Silviu said...

Superbe ca intotdeauna. Prima imi place cel mai mult.

calinutz78 said...

de nota 10+

Victor Mihiş said...

iuui,... te-ai întors acasă, omule,... mi-o fost dor de-un "chip" de-al tău...
An Nou Fericit!

Lasse said...

Stunningly beautiful !!

Carla said...

HI Adrian,, you win.. the most beautiful images of winter I have seen. Carla

Matilda said...

Ti se taie respiratia , superbe !

keriatti said...

Primul este cel mai frumos... pentru mine.
Un An Nou Fericit!

adi said...

Multumesc mult !!!

smalldot said...

ce ceata faina..
plina de enigma si poveste parca

se-cret said...

Excelente imagini.Și după părerea mea acestea sunt cele mai frumoase imagini de iarnă pe care le-am văzut în anul acesta.
PS:n-am văzut anul acesta iarnă pe „viu” numai in imagini :D

Elena said...

Bellisimas tomas! Una delicia contemplaarlas. Saludos Elena.

iorasuke said...

foarte frumos ...

Silvia said...

e ca si cum am vazul locul in care trebuie sa ma aflu...superb,o stii deja

Pepe Broch said...

Preciosos paisajes nevados y un gran blog.
Un saludo.

Gabriela I said...

Absolut superbe!

Ela said...

Fotografii din unul din locurile mele preferate! Si cu un ceai cald, merg numai bine! :)
Superb! Sa mai mergi acolo... :D

Joan González said...

IS GUD...ADRIAN

SALUT
JOAN

Lola. said...

superbe privelisti :X

adi said...

Multumesc mult tuturor !! Ma bucur ca va plac :)

Andrey Samolinov said...

Incredible beauty and expressiveness of landscapes and perfect execution
Bravo!

junkfoodsky said...

水墨画のような美しさ。
From Japan.

Ancuta Istrate said...

Bucovina mea...frumoasa