Monday, 25 April 2011

Piatra Fantanele




14 comments :

Ana said...

Inca o poza luata din colturi diferite...da imi place a doua ..adica contrastul dintre culori care ...parca taie peisajul de la misloc si adauga altul. Esti talentat . Bravo!

drumec said...

Frumoasa cromatica, frumoase unghiuri, frumoase cadre, ca de obicei. Felicitari si la cat mai multe.

Carolina Tavares said...

Wonderful photos. Thanks for sharing.

calinutz78 said...

superbe cadre!

Ma petite maisonnette said...

Beautiful place and photos!

adi said...

Multumesc mult :)

geanina said...

Frumoase cadre! La prima vedere a ultimei fotografii, acei parapeti de pe marginea drumului mi-au dat impresia de clape de pian:)))) un pian gigant :))).Numai eu puteam sa ma gadesc la asta!

Sérgio Pontes said...

Uau, they are really great

PUNT 7 © said...

Wow!!!! Espléndida série!!!!

SKIZO said...

AWonderfulPictures

MarilenaT. said...

Ma bucur ca te-am descoperit si m-am abonat!Imi plac pozele bine realizate!

Liana said...

Locuri dragi mie în culori minunate.
Felicitări!

Tatjana Parkacheva said...

Beautiful photos.

adi said...

thanks !!!!!! :)