Wednesday 29 January 2014

Iarna-n Apuseni

S-a lasat putin asteptata zapada iarna aceasta, dar se pare ca pe finele lui Ianuarie a venit cu adevarat si din belsug. Cu atatia nameti afara nu aveam cum sa stam duminica-n case, asadar ne-am adunat vreo cativa prieteni si ne-am bucurat, zbenguit ca niste copii (mai mult fetele:) in zapada pufoasa proaspat asternuta de cu seara in satul Visagu din muntii Apuseni. N-am sa postez aici pozele cu zbenguiala, poate doar pe facebook :) dar in schimb am sa va arat ce frumos era acoperita natura cu o patura groasa si alba de nea... Enjoy!


Locatie: Visagu - Cluj - Romania
Echipament: Canon EOS 5D mark II & Canon 70-200mm f/4 L.
Daca v-au placut imaginile, nu uitati de butoanele pentru share :)
Va multumesc mult de tot !!!

6 comments :

Rick Forrestal said...

Love the first photo.

Patrinas Pencil said...

now that's a lot of SNOW! Beautiful

marlu said...

Like them all - but number 5 is my favorite!

Anonymous said...

Doamne ce frumos! Mi-e dor de zăpadă...

Vasile Dumitru said...

eu a; prefera butonul save as...
minunate poze!

Robertina said...

cata frumusete !!!!! inedit :)