Friday 17 September 2010

Paraul Rece - ziua 2

Cetatea Rasnov - Romania






15 comments :

QED said...

superb!

Eva said...

Ai reusit sa surprinzi foarte bine farmecul Cetatii Rasnov!
Eu am avut o strangere de inima cand am revazut-o in iulie, fiindca e foarte diferita de acum 2 ani in urma cand inca era in administrarea acelui italian batran, care intre timp a murit. Mult mai ingrijita, cu multe exponate vechi expuse sub cerul liber, curtea plina de flori si paznici amabili...acum e in paragina si arata dezolant. Dar in fotografiile tale isi pastreaza farmecul de neegalat! Bravo, Adrian!

arcadia said...

Ultimul cadru e absolut splendid!

Victor said...

încă un motiv să regret că n-am avut niciodată răbdare să opresc aici... frumos... mai ales prin obiectivul tău...

Anonymous said...

Abia astept sa ajung acolo cand merg la Ravasitul Oilor, saptamana viitoare. Nu am mai fost niciodata la cetate, si sper sa nu fiu dezamagita de cum arata in realitate, pentru ca in pozele tale pare prea frumoasa sa fie adevarata!

pgogo said...

Am avut si eu placerea sa vizitez cetatea Rasnov. Este absolut minunata! Iar tu ai surprins exact culoarea si lumina potrivita...

CalinMirisan said...

Ai facut sa arate superbe locurile din Rasnov!

ARIPI DE FLUTURE said...

superbe

Adrian Petrisor said...

Acum am vizitat pentru prima data cetatea Rasnov si am ramas placut impresionat. Nu stiu cum era acum doi ani, dar se prezinta destul de bine :) Multumesc mult pentru aprecieri si ma bucur ca va plac :)

Pchełka said...

You show how beautifull is Romania..and your picts too!! B.rgds.A.

Japy said...

I like the perspective on the third photo. Greetings.

Anonymous said...

Remarkable place!

Joanna Durczok said...

What can I say?... Awesome:)

eloy said...

Hello! I'm thinking to travel to romania for yor pics! really magnific. The third photo is fantastic! Great job!

Adrian Petrisor said...

Thanks !!!