Tuesday 21 September 2010

Paraul Rece - ziua 4

Ziua 4, destul de incarcata..am plecat din Paraul Rece cu gandul de a vizita Castelul Bran. Am ajuns, am vizitat, multa lume...si mai multi vampiri, bazar, turisti, masini, inghesuiala, nimic interesant. Doar nu pierdem o zi aiurea; hai sa mergem la Cheile Dambovicioarei :) Nu am sa postez inca imagini de acolo, dar am sa va arat cateva cadre intalnite pe drum, si anume vedere din Moeciu de Jos spre Muntii Piatra Craiului. Pe mine m-a incantat peisajul, sper sa va placa si voua :)




15 comments :

Japy said...

Really beautiful landscapes. I love them all. greetings.

Bogdan said...

Deci sa inteleg ca pe Piatra Craiului era zapada ?
Tare, pentru ca acum doua saptamani am fost eu "sus acolo" si era cald :)

Adrian Petrisor said...

Nu era zapada...e piatra :)

Eugen Viorel Photography said...

superbe peisajele

CalinMirisan said...

EXCELENT!!!!

Unknown said...

fantastyczne !

Alin Petrus said...

Prima foarte ! :)

ARIPI DE FLUTURE said...

superb

Mircea Branda said...

faine tare

Irina said...

O adevarata incantare!!!
Foarte frumoase!

Cristi Trandafir said...

Foarte faine poze!!! Superbe!!! N-am cuvinte...

O intrebare de la unu care nu se prea are cu tehnica...astea sunt poze neprelucrate ? oricum sunt superbe !!

Adrian Petrisor said...

Thanks !!!
Cristi..chiar direct upload de pe aparat nu am facut, dar uite aici un link sa vezi diferenta :)
Nu esti nici primul nici ultimul care ma intreaba, dar din lipsa de ocupatie, m-ai facut sa postez asta:

http://adypetrisor.blogspot.com/2010/09/before-after.html

Dan Balosanu said...

Foarte frumoase, mai ales 1 si panorama din 2. Ce timpuri, imediat retraiesc drumetiile montane din Piatra.

alfonso said...


Impressive landscapes. Congrats.

best regards

CR & LMA
________________________________

Anonymous said...

Traiesti ceea ce vezi! extraordinar