Sunday 4 November 2012

Tara Fagarasului II

Cu ocazia implicarii intr-un proiect legat de Tara Fagarasului, am avut sansa sa vizitez satele din preajma Fagarasului, locatii fotogenice in care a stat parca timpul in loc. Cea mai interesanta experienta am avut-o in satul Mandra, unde am mers intr-o zi de duminica la biserica din sat si am avut surpriza sa gasim foarte multa lume imbracata in port popular, de la batrani pana la copii ceea ce ne-a bucurat foarte tare vazand ca mai exista zone din tara unde se mai respecta traditia si inca se poarta imbracamintea populara chiar si de cei mici. Am stat pe treptele bisericii asteptand sa se adune lumea pentru slujba de duminica, iar copilasii se adunau cu fiecare clipa ce trecea. Am fotografiat in interiorul bisericii, iar apoi la terminarea slujbei am asteptat afara sa iasa copiii care au primit cozonac si care parca ignorau ca le mai faceam poze, ocupati sa manance felia de cozonac primita lasandu-ne sa realizam cadrele dorite intr-o lumina frumoasa a diminetii. Mai jos puteti viziona cateva momente din acea zi si daca ati sarit cumva peste prima parte, o puteti gasi aici: Tara Fagarasului I
Daca v-au placut fotografiile nu uitati va rog de butoanele pentru share :) Multumesc mult de tot !!!

13 comments :

CalinMirisan said...

Ai surprins ca de obicei, ceea ce era mai important. Ma-nclin din nou, cu stima. Urmeaza calea pe care ai ales s-o duci. E o adevarata bucurie si emotie sa vad cadrele tale!

Adrian Petrisor said...

Iti multumesc mult de tot Calin !!! Ma bucur tare ca ma urmaresti si-ti place ceea ce fac :) Apreciez comentariul tau, o seara frumoasa-ti doresc !

Alexandra said...

Wow! Nu stiam ca si in Tara Fagarasului se mai pastreaza asa bine traditiile! Am vazut oameni imbracati traditional stransi la biserica duminica doar in Maramures.

Thanks for sharing!

PS. De fotografii .... ce sa mai zic? Deja ma repet si risc sa devin penibila :))

marlu said...

What beautiful children - and as always, beautiful photos!!

Cristian Ion said...

excelent, îmi place cum ai surprins reacţiile copiilor ... felicitări!

Angela Ghinea said...

Ce frumosi sunt! Si au niste costume minunate.

APARATKA bez akredytacji said...

Poezja fotograficzna !!!!

Molly said...

Special day. Beautiful photos.

Arya Cullen said...

Superbe poze , iar copii sunt mortali! Sunt frumosi foc in portul popular! :)
Felicitari! :)

Mihaela Dogaru said...

ce draguti sunt... superba si biserica

Juliana said...

amazing photographs!
lovely traditions...
& cool portraits!
like all very much!

xoxo, Juliana | PJ’ Happies :) | PJ’ Ecoproject

. said...

cata simplitate :x

Sid said...

Unde exact este locatia asta? Ar fi un loc excelent de vizitat la vara...