Wednesday 7 April 2010

Fresh nature




14 comments :

Cristian Ion said...

prima ... frumos verde

florin said...

arata super. efecte deosebite. felicitari!!

Adi said...

Superbe

Liz said...

extraordinare! ce obiectiv ai folosit? <3

Adrian Petrisor said...

Multumesc mult !!! Am folosit 70-200mm f/4 cu zoomul la max pt un dof bun :)

Victor said...

nu mai am cuvinte! eşti fenomenal! îmi aduce aminte de studiul de texturi cu pâinea şi oul... cred că poţi face să încânte şi un bolovan...! Eşti genial, nu ezit să spun... anii vor dovedi asta...

Ioana - Andreea said...

superbe :x n-am cuvinte ! felicitari ! si pt astea, si pt restu` ! :x

Ştefana Cristina Czeller said...

WAw! Superbe...

sophia said...

hm...aproape ca simt mirosul "verde-crud" al ierbii...sa fie pozele sau...e ceva defect la scufita-mi? :))
minunate cadrele...sunt fresh... so,"rock on",de-amu'nainte! :)

R. Mihai said...

frumos bokeh :)

ARIPI DE FLUTURE said...

suuupeeerbe

Alexandra Cel Mare said...

Primavara este anotimpul meu preferat..iar aceste instantanee imi reamintesc de ce! Mi se pare unul dintre cele mai inspirationale anotimpuri, natura se trezeste din nou la viata si readuce culoarea, aromele si caldura razelor de soare, parca uitate.

Fernando Santos (Chana) said...

Belas gotas da Natureza...belo trabalho...Espectacular....
Um abraço

Adrian Petrisor said...

Va multumesc mult de tot !!! Ma bucur tare ca va plac :)