Wednesday 30 May 2012

Around the house III

12 comments :

Dana Faina Waters said...

Wow!!!!!!

Dana Faina Waters said...

Wow!

Dana Faina Waters said...

Wow!!!!!

Unknown said...

Superbe poze. O compositie deosebita care delecteaza ochiul si arata mintii tot ce trebuie sa stie despre povestea acestui loc. Felicitari!

mihaela said...

wow ,pe mine pozele ma zapacesc intristeaza pt ca imi este mare dor de casa si viata simpla din Romania

Roxana said...

Uai, ce de pisici! :) Superbe fotografiile!

Lucian said...

Imi vin multe cuvinte de lauda, dar vreau sa spun doar: Multumesc! pozele tale mi-au trezit amintirile copilariei. Erau ingropate prea adanc sub povara vietii de zi cu zi.

Teo said...

Superbe fotografiile Adi. Sa mai postezi fotografii cat mai des!

Adrian Petrisor said...

Va multumesc mult tuturor pentru vizite si comentarii !!! Ma bucur ca v-au placut fotografiile cu animalutze :)

andreea said...

Imi place contrastul intre cotetul cainelui si agitatia lui pe de o parte si casuta bleu si ingrijita si cu maci

Alexandra said...

Pisicile cele 2 cu buline arata fix ca prima mea pisicuta pe care am avut-o acasa la Galati demuuult. Tot asa avea buline negre, si pe cap si pe corp. I-am zis pisica zburatoare, ca a cazut de la etajul 3 de 3 ori, si n-a avut aproape nimic :P

Pana la urma a murit saracuta, dar din alta cauza.. Tare mi-a fost draga, dar nu am aici la Bucuresti nicio poza cu ea. Dar pot sa ma uit la asta a ta si e tot aia :)

Tare misto le-ai prins,asa nas in nas! :)

Mihaela Dogaru said...

iepurasul e super