Wednesday 6 November 2013

Cateva din frumusetile Dobrogei

Pot spune ca este prima data cand surprind o parte a Dobrogei, mai exact zona Macinului in fotografii. Am mai fost de cateva ori prin preajma, dar numai in trecere cu iesirile mele la pescuit din Delta Dunarii. De data aceasta, in cadrul proiectului foto `Acoperisul Romaniei` am avut in plan fotografierea celor mai vechi si in acelasi timp celor mai scunzi munti de la noi din tara, Muntii Macin. Am avut doua zile si ceva in care ne-am cocotat pe toate stancile incercand sa gasim cele mai bune cadre, dar ne-am bucurat si de un apus frumos pe Dunarea Veche, unde am gasit multe lebede ce asteptau linistite trecerea toamnei. Perioada a fost 21-23 octombrie, zile mult mai calduroase decat ne asteptam, cu temperaturi undeva la 25 grade in timpul zilei, doar cer senin si fara nici un nor care sa mai umple putin cerul. Cu toate acestea, a fost o tura foto minunata, in care ne-am simtit bine si am strans ceva cadre ce merita zic eu sa le impart cu voi :) Cum am mentionat si-n titlu, mai jos puteti viziona o selectie de 20 imagini care prezinta o foarte mica parte din frumusetile Dobrogei... Enjoy !


Locatie: Macin - Dobrogea - Romania
Echipament: Canon EOS 5D mark II & Canon 17-40mm f/4 L + Canon 70-200mm f/4 L.
Daca v-au placut imaginile, nu uitati de butoanele pentru share :)
Va multumesc mult de tot !!!

9 comments :

Cristian - TonBeaT said...

Superba serie Adi

Ishtar said...

Ţi-am spus eu că ai venit taman la ţanc,când Dobrogea devine aurie ;)
Faine imagini ca întotdeauna :)

Mira said...

Doamne, câtă frumusețe... Din seria Melancolia

Unknown said...

Tare !

Adrian Petrisor said...

Va multumesc mult !!!

Anonymous said...

Minunate cadre, parca sunt de poveste!
Fotografiile tale dau o alta realitatea a Romaniei..cea adevarata.
Cand o privesti asa, iti poti da seama ce comoara de tara avem...si ce putin e promovata adevarata ei valoare!
Felicitari!

Grzegorz R. Maziarski said...

Cudownie Adrianie!
Wonderful Adrian :)

Unknown said...

Nice Pic...123... Huih...

claus web said...

Efectele din poze, pronuntarea culorilor au facut pozele si mai frumoase. Peisajel sunt sublime si ascund istorie si elemente de arheologie care mai asteapta sa fie descoperite. Peisajul e foarte frumos si, intr-adevar, cadrele sunt unice. Apusul soarelui a creat culori si au pus in evidenta pisscurile macinate de timp. Nu am fost in zona, dar ai transmis mandrie pentru aceste locuri superbe.