Thursday 1 September 2011

Acoperisul Romaniei - 05

Urmeaza si continuarea iesirii din Fagaras cu inca 9 fotografii (nu mai multe sa nu va plictisesc) de pe traseul spre Varful Laitel (2390m), plecarea din locul de campare si anume Lacul Capra. Vremea splendida dupa cum v-am obisnuit iar peisajele pe masura. Am avut parte de cativa nori amenintatori si fulgere la orizont, dar din fericire am scapat neudati :) Multumesc sustinatorilor acestui proiect PhotoRomania si anume sponsorului FotoGear si partenerilor PHOTOsharp si Camera Obscura. Enjoy...











Celelalte postari cu `Acoperisul Romaniei` le gasiti aici:
Acoperisul Romaniei - 01
Acoperisul Romaniei - 02
Acoperisul Romaniei - 03
Acoperisul Romaniei - 04

Daca v-au placut fotografiile sa nu uitati de butonul `Facebook share` :) Va multumesc mult !!!

17 comments :

Madalina Dascalu said...

pur si simplu frumos

Narcisa said...

când fotografiile astea nu pot decât să-mi doresc să revin iar şi iar. şi să rămân acolo toată vara :)

Aliceee Traveler said...

Asta da talent, exceptionale pozele

geanina said...

spectaculoase ca intotdeauna!

Ionela said...

Mi-nu-nat!!!

Ionela said...

Mi-nu-nat!!

anonymous said...

Foarte impresionante fotografiile. Poti sa dai cateva detalii despre tehnicile folosite?

Monica said...

Sunt minunate toate seriile de poze, ar fi fain sa ajungeti si prin Retezat sau Parâng :)

Юрий Вигель said...

Очень красиво! Хотелось бы там побывать.

Marius Barbu said...

Foarte frumoasa seria! Avem zone minunate, pacat ca nu se ajunge usor la ele!

photoioannina said...

Fotografii uimitoare!

Anonymous said...

Beautiful landscape...

Katarzyna Urbańska z Tokarskich said...

That yours mountains are beautiful ... majestic. Wonderful :)

Adrian Petrisor said...

Va multumesc mult de tot !!!
Thank you so much !!! :)

Sérgio Pontes said...

The photos are amazing

sibiu said...

superbe poze! Trebuie sa mai ajung si eu odata pe acoperisul Romanieie!

Compass said...

Fotografiile astea fac de 100 de X mai mult decat frunza Elenei Udrea...