Monday 5 September 2011

Natural History Museum - London

20 comments :

Marga Kiro said...

Amazing!

Chapa said...

Fantastic light!

geanina said...

senzational! am inteles ca intrarea e gratuita dar sunt cateva "camere" unde se plateste! great shot!

Carolina Louback said...

Perfect angle.

DeepBlueSunshine said...

Great place, great picture!

Katarzyna Urbańska z Tokarskich said...

This light ... is wonderful :)

Ecaterina said...

ne uimesti mereu...

Rick Forrestal said...

Wow.
What a building.
What a photograph.
Nicely done.

Marius Barbu said...

Foarte frumoasa fotografia, ca de obicei!

Ar fi mers si o poza din exterior; asa am cautat pe net (http://en.wikipedia.org/wiki/Natural_History_Museum); am gasit poza dorita (de fapt mai multe) si am aflat ca a fost construit in 1881, deci acum 130 de ani! Util de stiut cu cat e Romania in urma...

Diana Z. said...

Wow!
Sigur n-ai fost in alt muzeu, dintr-o alta lume???
De fiecare data cand am vizitat muzeul parea intunecat!

Tu faci lumea mai frumoasa:)

Felicitari!

Adrian Petrisor said...

Va multumesc mult de tot pentru vizite si comentarii :)
Geanina, eu n-am gasit camerele in care se plateste, dor un film 7d cu dinozauri la care plateai intrarea...
Marius, am facut poze si din exterior, dar erau sute de turisti care m-au incurcat si nu a iesit chiar ce vroiam.
Thanks !!!

Petru said...

Speechless. No comment. Prea frumoasa fotografia.

pgogo said...

Sincer, nu pot sa spun decat wow!
Felicitari!

Marian Sterea said...

Jos palaria!

Ella said...

I was there a couple of years ago, or maybe three. Great place, I'd love to go back some day. Amazing pictures, anyway! :)

waldviertelleben said...

wounderful photo!

Malgorzata Ingstad said...

Great, great shot!

Ipnauj said...

Arquitectura perfecta.

Un gran saludo.

Zojka-Licho said...

I love this museum! Especially all these carved creatures climblin' everywhere...

Anonymous said...

Multumesc pentru toate momentele de frumos cu care imi inseninezi zilele!!!!